Powered By Blogger

środa, 22 stycznia 2020

Hiszpańka lekcja matematyki

Obserwowaliśmy 😎lekcję matematyki prowadzoną w oparciu o Project Based Learning i Cooperative Learning . Uczniowie w wieku 11-12 lat , w grupach przechodzili przez stacje, wykonując razem zadania i uzupełniając grupową kartę odpowiedzi . Powtarzali w ten sposób materiał do sprawdzianu.
Praca nauczycieli w szkole jest tak zorganizowana , że w ramach swojego pensum wchodzą na zajęcia swoich kolegów / koleżanek i pomagają im w prowadzeniu zajęć .
Bardzo spodobało nam się zaangażowanie uczniów - wszyscy z chęcią rozwiązywali zadania w grupach , kontynuując nawet w chwili gdy z powodu burzy zabrakło światła 😊. Nikt się nie nudził , nikt nie musiał siedzieć sztywno w ławce przez 45 minut. Na tablicy była wyświetlona aplikacja, która pokazywała upływ czasu 🕜- 8 minut na każda stacje oraz poziom głośności 👌.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W tym trudnym czasie, kiedy koronawirus sparaliżował świat, edukacja w klasie trzeciej toczy się normalnym torem. Posługując się dostępnymi ...

Popularne posty